Met de moderne webapplicatie van ContactRate heb je alles in huis om eenvoudig dagelijks feedback te vragen aan je klanten!

Samen met ContactRate aantoonbaar verbeteren
Verzamel eenvoudig feedback, hou het overzichtelijk bij in het dashboard, maak verbeterpunten aan en los deze op in het verbeterbord en koppel de verbeteringen terug. Alles in één omgeving!


Voorbeeld van de software bij ons verbeterzusje in de zorg – CareRate
Verzamel feedback
Verbeteren begint met oprechte interesse
Eigen vragen per team of organisatiebreed
Om makkelijk afdelingen te kunnen vergelijken, kunnen er standaardvragen gesteld worden die automatisch in elke vragenlijst geplaatst worden. Daarnaast kunnen teams flexibel eigen vragen toevoegen en wijzigen. Zo hou je controle, maar behoud je ook de flexibiliteit in de teams. Wanneer dit gewenst is kan dit natuurlijk ook altijd uitgezet worden. Dat is één van de grote voordelen van de in-huis software ontwikkeling van ContactRate.
Uitgebreide vraagopties
Meerkeuze, open, vast, cijfers en afbeeldingen, alle vragen zijn op maat te stellen, of kunnen worden gekozen uit onze uitgebreide database! Daarnaast start elk ContactRate traject met een softwaretraining, en geven wij eens in de zoveel tijd gratis inspiratie-workshops voor onze klanten.
Gebruiksvriendelijk voor de respondent
Onze moderne software is gemaakt voor gebruiksvriendelijkheid. De respondent kan een korte vragenlijst ter plekke invullen op een tablet. Daarnaast is het eenvoudig om een link of QR-code van de vragenlijst mee te geven, zodat deze in alle rust thuis ingevuld kan worden. Probeer het zelf uit via deze link van ons zusje CareRate, of scan de QR code!
De grote voordelen van
Onze in-huis ontwikkelde software
-
Flexibiliteit in aanpassingen op maat
-
Meer gebruiksvriendelijkheid
-
Gegarandeerd binnen 24u support
-
Mogelijkheid tot co-creatie!*
*Het meedenken met de ontwikkeling zoals bijvoorbeeld met onze gratis inspiratie en brainstorm workshops bij ons zusje in de zorg CareRate!
Uitgebreide Filtermogelijkheden
Hiermee zie je precies wat jij graag wilt!
Het uitgebreide filter zorgt ervoor dat je snel bij de feedback komt waar je zijn moet. Sorteer op data, afdeling, locatie, team en nog veel meer. Handig voor het bekijken van trends of maand- en kwartaalresultaten, maar ook voor het zoeken van kwalitatieve tekstuele feedback in een specifieke periode.

Voorbeeld van de software bij ons verbeterzusje in de zorg – CareRate

Voorbeeld van de software bij ons verbeterzusje in de zorg – CareRate
Het Verbeterbord
Waar verbeteren plaatsvind!
Als er nuttige feedback gezien wordt, kun je daar een verbeterpunt voor aanmaken. Op het Verbeterbord staan alle verbeterpunten en hoeveel er opgelost of in behandeling zijn. Op een speelse manier kan je het hele verbeterproces doorlopen, en wordt je gaandeweg beloond voor je progressie. De applicatie houdt bij hoeveel je aan het verbeteren bent!
Enkele functionaliteiten
In ieder geval de meest belangrijke!
Voor Teams
Vragen stellen aan klanten
Wordclouds van belangrijke onderwerpen
Gemaakt samen met klanten
Verbeterbord en Complimentenbord
Eenvoudig terugkoppelen naar respondent
Voor Organisaties
Tijdsgebonden vragenlijsten
Organisatiebrede sjablonen
Uitgebreide widgets
Geavanceerde filters
Visualisaties exporteren
Voor Veiligheid
Alle data gegarandeerd veilig opgeslagen
Altijd voldoen aan relevante wetgeving
100% AVG Proof
ISO/IEC 27001:2013
NEN 7510:2011
Voor Integraties
Ontwikkeld in samenwerking met jouw organisatie
We gaan graag met jou in gesprek over welke Business Intelligence systemen je gebruikt en hoe wij hier op aan kunnen sluiten!